Διεδίκησε voucher από το bourjois αξίας 50 ευρώ!
O Deejay Radio 93 5 και η εκπομπή «RADIO STORIES» με την Ιωάννα και τον Δημήτρη έβαλαν στόχο να τεστάρουν τις… «μουσικές μεταφραστικές» ικανότητές σας με τον νέο διαγωνισμό «Βρές το Google Translate…» όπου κάθε Παρασκευή διεκδικείται ένα Bourjois voucher, αξίας €50.
Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή, η Ιωάννα και ο Δημήτρης απαγγέλουν τους στοίχους ενός μεταφρασμένου τραγουδιού, από τα αγγλικά στα ελληνικά με τη βοήθεια του Google Translate.
Οι ακροατές για να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό πρέπει να στείλουν τον τίτλο του τραγουδιού με το ονοματεπώνυμό, και την ηλικία τους στο 1800. (χρέωση 0.10 σεντς ανά μήνυμα)
Όλες οι σωστές απαντήσεις θα μπαίνουν στην κλήρωση όπου κάθε Παρασκευή, ένας τυχερός ακροατής θα κερδίσει από ένα voucher, αξίας 50 ευρώ, για αγορές προϊόντων Bourjois, το οποίο μπορεί να εξαργυρωθεί αποκλειστικά από τα καταστήματα Beauty Line.
*Εμπνευσμένη από τους δρόμους, τις μυρωδιές και την αύρα του Παρισιού, ο οίκος Bourjois άρχισε να σχεδιάζει τα πρώτα του προϊόντα με βάση τις συνήθειες και την κουλτούρα του Παρισιού. Μέχρι σήμερα, τα ονόματα το προϊόντων σχετίζονται άμεσα με σημεία αναφοράς της πόλης αλλά δεν παύουν να σχεδιάζονται ώστε να εκφράζουν την κάθε γυναίκα σε κάθε σημείο του πλανήτη.
Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή, η Ιωάννα και ο Δημήτρης απαγγέλουν τους στοίχους ενός μεταφρασμένου τραγουδιού, από τα αγγλικά στα ελληνικά με τη βοήθεια του Google Translate.
Οι ακροατές για να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό πρέπει να στείλουν τον τίτλο του τραγουδιού με το ονοματεπώνυμό, και την ηλικία τους στο 1800. (χρέωση 0.10 σεντς ανά μήνυμα)
Όλες οι σωστές απαντήσεις θα μπαίνουν στην κλήρωση όπου κάθε Παρασκευή, ένας τυχερός ακροατής θα κερδίσει από ένα voucher, αξίας 50 ευρώ, για αγορές προϊόντων Bourjois, το οποίο μπορεί να εξαργυρωθεί αποκλειστικά από τα καταστήματα Beauty Line.
*Εμπνευσμένη από τους δρόμους, τις μυρωδιές και την αύρα του Παρισιού, ο οίκος Bourjois άρχισε να σχεδιάζει τα πρώτα του προϊόντα με βάση τις συνήθειες και την κουλτούρα του Παρισιού. Μέχρι σήμερα, τα ονόματα το προϊόντων σχετίζονται άμεσα με σημεία αναφοράς της πόλης αλλά δεν παύουν να σχεδιάζονται ώστε να εκφράζουν την κάθε γυναίκα σε κάθε σημείο του πλανήτη.